Futóbéka 2012.10.16. 17:35

Teper-men

Egyszer megkeresett egy ember, legyek vele versenyen egy keretbe. Ez egy kerge ember keret, melybe szerepem, teperjek sebesen. Legyek veletek? Nem merek. Ezer esztendeje nem edzettem testemet. Merengek egy estet. Menjek? Ne menjek? Egye fene, belemegyek. Jelentkezek.

Tervet kellett szerkesztenem. Ez lett.:Reggel felkelsz, nem eszel. Kekszet lehet, de keveset. Testedbe engedj levet, szervezetedbe ezzel teszel rendet. Vedd fel mezedet, zene legyen veled. Tested terheld egyenletesen…

Reggel felkelek, nem eszem, nyelvemre levet eresztek. Mezemmel szemezek. Legnehezebb percek ezek.

Egek leple mellett kedvesen les le fellegek meleg teste. Ej de kellemes lehetne e reggel, de nekem mennem kell! Egy kerge terepre vezet menetem. Egekbe!!!! Ezt nem terveztem be. Nem lehetek ezen esetben egyke?? Lehetnek heten, s kerengenek lelkesen.

Melengetem testemet. Elmegy mellettem egy, lehet engem nevet? Esetleg esetlen lehetek?

Terjedelmes testtel kel versenyre szelekkel nemeknek egy kedvesebb fele. Ennek megy? Felkeltette kedvemet, teperek. Menetem szedet-vetetett, de letepertem fejemben megjelent ellenszenveket.

Nem ecsetelem teljesen kezdetem. Hetek teltek, egyre lelkesebben edzek. Reggelente nem kelek kedvtelen, velem edz rendszeresen egy kedves elme - eme ember lett mesterem - meg gyermekem. Testemet perzselte meleg s nedves cseppek elegye verte fejemet. Nem kesergek, szenvedtem eleget.

 

Versenyem reggele:

 

Rengeteg ember jelent meg versenymezben, egyesek jelmezben. Eme elemek neme vegyes, neveztek gyermekek s emberek melyeknek feje deres. Mellettem nejem, gyermekem s mesterem. E kerge terepen meglelem teljes keretem. Letelepedek, mezemet rendezem, terpeszbe ereszkedem, testemet melengetem. Szememmel befele merengek. Elme s test legyen rendben. Nem lehet esztelen tepernem.

Fegyver jelre kezdenek versenyben nevezettek. Emberem elmegy, nekem keservesen, nehezen peregnek el e percek.  Megjelent? Ez, ez kellett. Mehetek!! Teljesen elvesztettem eszemet, sebesen kezdem menetemet. Feldereng mesterem fegyelmezett jelleme „egyenletesen terheld testedet”. Rendben, rendben, meglesz. Nevezetes helyeken megyek. Fejemben elfelejtett emberek s esetek jelentek meg. Szeptember lehetett? Kelemen te merre? Ketten egybe? Menetem fele ment el teljesen kellemesen, testem ereje kevesebb, de megyek lelkesen. Mellettem nem nevezettek kerepelnek, levet nyeletnek, etetnek, ereje vesztetnek kedvet teremtenek. Percek telnek el csendesen, szenvedek rendesen. Testemen meleg nedves cseppek peregnek. Egy ember nevemet emleget, „menj, menj”! Kedvesem jelent meg szememben feszengve, gyermekem s mesterem „megteszed teperj-men”. Eres szervem hevesen ver. Egy egyenes s megfelelek szerepemnek. Nevemen neveznek, erre - erre. Kerge keretem eleme kereste kezemet, s benne egy jelet, mely jelezte, mehet, s ment sebesen. Lelkendezek, ereje vesztetten kecmergek. Nevezettek kezelnek velem, mesterem jelez, rendben ment menetem.

 

Hetek teltek el e verseny felett, de kedvem nem szegte egyszer sem, egy elszenvedett perc sem. Edzett lett testem, de mellette szellemem s lelkem. Reggelente kedvel kelek, egyszer-egyszer versenyeken szerepelek.

A bejegyzés trackback címe:

https://futobeka.blog.hu/api/trackback/id/tr444852467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miksafut 2012.10.16. 19:56:52

Zseniális, nagyon ügyes szóválasztások!

Csak az ikes igék rendszeres elrontása és a helyragok gyakori keverése (-be -ben helyett) ne lenne ilyen bántó... Nem javítanád át az örökkévalóság számára?

Evelin... 2012.10.17. 07:57:59

Miksafut, ejnye-bejnye ne tedd ezt.El veled:)
Nekem rettenetesen elkelt ez eme reggelen.
Tedd meg ezt nekem, ne szerkeszd!

....Inkább csak élvezd...
süti beállítások módosítása