A DK-Team-ről, szégyen, nem szégyen, nem hallottam, mígnem láttam egy oklevelet a facebook-on. Nagyon tetszett, de mert nem tudtam mi az a DK, utána olvastam. A csoport gondolatisága, nagyon megtetszett és ráébresztett, nekem szükségem van egy futóközösségre, ami motivál, nem hagy leállni. 2012 július 28-án beléptem, gondolva ha nem tetszik maximum egy két kattintás és kint vagyok. A fogadtatás nagyszerű volt. Számomra új dologként jelent meg az üdvözlés sokasága, őszinte érdeklődés a tagoktól. Holocsi Szilvi segített az elején, akit a XIII. kerületből barátomként ismertem. Nehezítés volt számomra, hogy a csütörtöki edzések idején én éppen a második munkahelyemen tartózkodom. Nagyon örültem amikor meghívást kaptam a vasárnapi közös futásra. Az első találkozás félig sikerült. Fogalmam nem volt, hogy pontosan hol van a találkozó, kiket kell keresnem. Tücsit szintén ismertem a XIII kerületből, és mintha őt láttam volna elfutni egy csoportban. Gondoltam utánuk megyek, maximum futok egy kört és hazatérek. Tücsiéket utolértem, akkor már csak pasikkal futott. Megkérdeztem jó helyen járok e, a válasz egy mosolygós igen volt. Egy kört mentünk így barátkozós beszélgetésben. Én akkoriban nem edzettem már két hónapja, épphogy futottam egyszer-egyszer néhány kilométert. Annyi aznapra elég volt. A hölgyektől, konkrétan Anditól és Emőkétől baráti leszidást kaptam, mert elfutottam mellettük. A következő alkalommal, már nagyobb sikerrel jártam  

      Új kép.JPG

Szépen lassan beilleszkedtem. Szeptembertől újra edzésbe kezdtem. Óvatosan növelem a távokat. Nem kell kapkodni. Csodálatos, hogy ha kiírod a falra, hogy futottál 1 km-t, ugyanaz tetszés hegy érkezik, mintha azt írnád 31-et futottál. Ha szomorú vagy vigasztalnak, ha boldog vagy, veled örülnek. Ha írsz egy viccet, jön két másik. Ha közös futás van sosem futsz egyedül, mert mindig akad olyan, aki a te tempódat futja.

Készülök a revansra, a terep21 legyőzésére, bár még nem látom kiírásban. Szeretném a Velencei tavat körbe futni, és... talán majd egyszer.... de erről még nem beszélünk. Tehát tervek vannak. Ebben a közösségben minden sikerülhet. A csapat ereje energiabombákat tol feléd. Azt gondolom, bár óvatosan használom a barát jelzőt, vannak már barátaim, szimpatikus emberek, akikkel szívesen barátkozom. Bár még oklevelem nincs, de ha nem lesz, az sem baj. Szeretem ezt a csoportot, és szívesen veszek részt az életükben. 

Köszönöm DK Team, hogy köztetek lehetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://futobeka.blog.hu/api/trackback/id/tr744848159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása