Jeges szelekkel kelnek versenyre nedves pelyhek, reggel erre kelek. Kelletlen kerge tervemhez senderedek. Edzenem kell? Egek! Kedvemet nyergelem, tervemet tehernek veszem, de ezt nem lehet. Kekszet eszek, levet nyelek. Lelkemet edzem, testemet melengetem, meleg szettemet felveszem. Lent nedves pelyhek permete szemembe ver, lehet egy ember sem teper? Megyek. Nehezen kezdek, kezem kezemen, remegek. Percek telnek, jeges terepre pelyhek esnek. Eres szervem egyre ver, nem lehet e menet teher. Kerekes szerkezetben emberek lesnek. Ezek melegben reszketnek? Szemekben ezt lelem. Te eszevesztett remete. Nem lenne kellemesebb egy terembe? S ez lett kedvem ereje. Nem!!! Edzek, mert edzenem kell, s edzett ezzel leszek. Versenyem sem lesz teremben. Teperek, kedvel megyek. Menetem egy kellemes kerge terepre vezet. Neve: -eszperente, nehezen jegyzem le- egy fejedelem gyermeke, szebb nemnek egyede, szerzetes lett, s ezen helyen vezekelt. E terep mellett megy ere egy tengernek. Telepek, s egyben, nyest, kecske telelnek. Nehezen kezdtem, de kellemesen belemelegedtem. Ketten mennek el mellettem, kezeket emelnek nekem. Eres szervem hevesen ver, remek egy keretben lennem veletek kedves emberek. Nem teperek sebesen. Kezem, s fejem lett nedves, testem nem. Nedves pelyhek esnek, mellettem reszketve elemek lesnek. Nem kell lesnetek. Edzetek! Legyen lelketek, s testetek rendben emberek.

Befejezem menetem. Leveszem szettem, testemre meleg nedvet eresztek. Egy kereveten fekszem, kezemben egy szellemes jegyzet, melyet Tepermen szerzet. Mellettem ebem hever. Kellemesen remeg testem. Tervemnek eleget tettem. Jeges szelekkel kelnek versenyre nedves pelyhek, edzettem, nekem ez kellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://futobeka.blog.hu/api/trackback/id/tr584899891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása